Rosor *

I fredags träffade jag min syster och hennes lilla Malte :) Vi möttes på vägen och vände därefter hem till oss. Innan vi gick hem tog vi ett kort besök på mitt jobb så jag kunde förlänge min mammaledighet med 1 månad. Börjar alltså att jobba den 1:e oktober igen :) Var roligt att träffa några av arbetskamraterna, saknar faktiskt jobbet lite grann :)

Efter besöket var vi här hemma, mamma kom förbi på eftermiddagen och hade med sig jättefina rosor till oss. Korten är tagna idag så de har hållt sig jättefina :)

Vi drack kaffe, åt knäcke och prata en del :) På kvällen gick vi till centrumet och jag köpte mig en liten godispåse :P Har inte ätit på över 2,5 månad så det smakade bra :) blev dock mätt på det ganska fort ;)

Igår var jag iväg och spelade match med A-laget. Mitt spel var fruktansvärt dåligt!! Tror inte det har gått så här illa sen jag började spela för 15 år sedan :O Vi förlora en och vann en match så det var ju faktiskt helt okej :) Matilda var här på kvällen :) Vi åt mat och tittade på film. Själv somnade jag :P Jag gick och la mig tidigare än vanligt och Zacharias bjöd på en hyffsad natt, det var ju en lång dag för honom igår. mycket bowling och människor. Han sov från ca 21:30 till 3:45 och sedan fram till 6:20-9:00 (då sov han nån timme eller två hos mig).

Idag ska vi ta oss en promenad till Vilbergen Bowling där vi ska möta upp syster och Malte. Vi ska titta när mormor och några andra tjejer i klubben spelar B-lagsmatch :) Våra karlar, pappa och mamma är och städar ur farfars lägenhet så då passar vi på att träffas en stund :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback