Vårkänslor *

Det har varit en fantastiskt solig härlig dag idag! Blev en lång skön promenad på förmiddagen med Zacharias. Han har även denna natt vaknat först vid 2:40, sedan 4:45 för att sedan ligga och "gny" från och till tills klockan blev 6 då han vakna och var klarvaken :/ Mamma var inte så glad över det :P Han låg och prata en stund, jag bytte blöja och runt halv 7 blev han hungrig. Då passade jag på att ligga och amma i hopp om att han skulle somna en stund. Vilket han även gjorde :) Vi gick upp strax efter 8. Eftersom jag var rätt så trött struntade vi i föräldragruppen och gick långpromenaden istället :)

Mycket mer har vi inte hunnit med. Jag har tagit tag i lite tvätt och hängt den på tork. Zacharias har sovit lite och roat sig i babygymmet :) Nu kommer snart pappa hem. Det ser vi fram emot :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback