Värme! *

Waat ö lövli wetter wi ar having'!!
Underbara vår, äntligen är du här!! Har varit hur skönt som helst idag! Skulle ge mig ut på en promenad med Zacharias på förmiddagen och såg då mormor i hennes trädgård. Gick förbi och blev kvar där en stund :) Blev bjuden på kaffe och vindruvor innan jag kom iväg igen. Var huuur skönt som helst och jag blev precis genomsvett :P fick ta av mig och gå i linne :)

Nu har vi varit hemma ett tag. Har precis fått skruttenungen att sova. Han var trött och kinkig :) Nu får han sova en stund medan jag kan ta en dusch och göra mig iordning inför kvällen då vi ska gå hem till mamma och pappa för att fira Sebastian som fyllde igår :)

Fick även veta häromdagen att Zacharias har vänt på sig, från rygg till mage. Han gjorde det hemma hos gammelmormor förra måndagen när hon var barnvakt. Idag har även jag fått se det :) Det händer saker hela tiden!

Älskade unge. Du är så fin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback