Mor och son

Vi har inte gjort speciellt mycket idag. Jag och Zacharias har varit ensamma hemma, Sebastian har varit i Motala hela dagen och städat gator ;) Är lika roligt som det låter :P men bra när föreningen får in pengar för det! :)
Zacharias och jag har latat oss. Under förmiddagen tog jag en massa kort på oss tillsammans och enbart på honom :) Jag har varit ute i trädgården och solat lite medan Zacharias har legat och sovit. Vi tog oss senare en vända med barnvagnen till centrum. Jag köpte ett album så jag kan börja sätta in kort. Vill göra ett enbart med lillgrabben, lär nog bli ett långvarigt projekt :P Det är ju så när man har småbarn, de tar ju upp mycket av ens tid, men jag klagar inte :)

Här kommer Dagens Bäbis, klädd i en randig body från Kappahl och ljusa jeans från H&M :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback