Nytt till Zacharias rum

Idag åkte vi till IKEA och köpte lite saker till Zacharias rum. Tyg med igelkottar på som vi ska sy gardiner av :) Ska även ha gröna panellängder till sen. Hoppas bara att jag kan hitta det nånstan! :S Skickade efter fina bilder från Petrified In Pink som vi ska rama in, och tänker framkalla lite kort på Zacharias och rama in också :) Börjar bli trött på mig själv för jag har alldeles för mycket idéer för tillfället, det är lite jobbigt!! Ska bli skönt att få klart hans rum så jag kan ta det lugnt igen ;)


Kommentarer
Lina

Ja det verkar tydligen vara fler som känner igen det där problemet, får kanske ta och testa så som du sa, att man bullar upp med något på sidorna så att hon inte kan vända sig.

2012-05-09 10:32:19
URL: http://linakrantz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback