Underbart väder!

Vi hade en riktigt bra Valborg :) Vi satt ute ganska så länge, blev rätt kallt på kvällen när solen försvann och inte värmde :/ Åt grillad mat, riktigt gott!! Igår träffade vi syster med familj på stan för att kika på motorcyklar och bilar som skulle köra i kortegen :) Zacharias var helt fascinerad över motorcyklarna :P Skrattade, viftade med armarna som om han ville röra vid dom :D När bilarna väl kom hade han precis fått mat så då låg han i vagnen och vilade magen :P

Sebastian lämnade oss framåt eftermiddagen för att åka till Motala och titta på Speedway (vilket han inte gjorde ändå sen ;) då han hade tagit fel på tiden :P) Vi andra gick och köpte sallad och satte oss i Vasaparken och njöt av det fina vädret :)

Idag har jag suttit ute i vår lilla trädgård och solat :D Zacharias har legat i vagnen och mestadels sovit. Har även varit förbi stan och shoppat lite ;) Nu väntar vi på att pappa ska komma hem så vi kan gå in till stan och köpa mjukglass!

 


Kommentarer
Lina

Tack för ditt svar! Mitt problem är nog att jag har vissa vänner som jag hellre bjuder än några av mina släktingar :/ Och det känns dumt att bjuda en faster men inte en annan, haha. Då kanske det blir missnöje :/ Får fundera på hur jag ska göra :)

2012-05-03 11:27:04
URL: http://linakrantz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback