27:e november

Det finns inte tid för bloggen just nu! Det har varit så mycket den sista tiden, men jag hoppas kunna bli bättre på att uppdatera här!! Förra veckan var vi sjuka :/ Maginfluensa.. Och sedan har jag och Sebastian ordnat med julklappar. Imorrn ska vi börja förbereda inför advent :) Ta fram julgardiner, ljusstakar, adventsstjärnor och tomtar :P I helgen har vi nämligen fullt upp! Vi ska åka till Västerås och fira Sebastians lillasyster som fyller 20 år på torsdag. På söndag ska vi fira mamma som fyller år nästa vecka :) Och på tal om födelsedagar så är det {imorgon} bara 1 vecka kvar till Zacharias 1-års dag!!!! :D Givetvis kommer detta att komma upp i bloggen :) Jag har faktiskt semester då så jag ska kunna umgås med honom hela dagen och hinna förbereda födelsedagskalaset som vi ska ha på kvällen :) 
 
 
Idag var en lång dag på jobbet 7:30-19:30 :/ Vi hade avdelningsmöte på kvällen, ett ganska behagligt sådant :) Efteråt gick jag och handlade och passade då på att köpa en ny pyjamas och ett par mysig tofflor :) Det är så fruktansvärt kallt på golvet här hemma så jag har saknat ett par tofflor länge. Allting hittade jag på Kappahl :)
 
 
  
emeliieottosson@instagram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback