Tuffa tider!

Det har varit ett par tunga dagar. Känt mig hängig emellanåt, jättetrött, halvdan i halsen, ont i huvudet. Känt mig allmänt nere, deppig. Har varit jättejobbigt att lämna min lilla pojke hemma medan jag går till jobbet. Känns som jag missar så mycket tid med honom nu när jag jobbar. När jag väl kommer hem sover han oftast eller är lite grinig vilket gör att jag inte direkt kan mysa med honom :( Det kommer nog ta ett bra tag innan jag vänjer mig vid det här. Trivs jättebra på jobbet men vissa dagar vill jag bara stanna kvar hemma hos honom. Är väl inne i en period helt enkelt. Kanske även beror på att jag inte mår 100% bra i kroppen heller. 
 
Imorrn är det äntligen fredag igen, själv har jag en lång dag med stängning framför mig. Men ser fram emot helgen då Zacharias farfar, farmor och faster kommer på besök :) Kanske även blir lite shopping för min del :D

Lite kläder som jag gärna skulle vilja se på Zacharias.

 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback