Höstnytt!

Hade en heldag tillsammans med min älskade syster igår och hennes lilla pojke :) Naturligtvis babysim på förmiddagen, därefter blev det en vända på centrumet {köpte en t-shirt}. Mat och fika hemma hos mormor innan vi tog bilen ut till Ingelsta :) Jag skulle inte ha något speciellt men hittade en liten sak till hemmet {visar senare} och ett par jeans. Har varit på jakt efter ett par eftersom jag kastade mina favvojeans i våras :( Har massor i garderoben men tycker inte att nån av dom sitter så bra. Antingen sitter de inte åt i midjan och sitter längs benen, eller så är de lite tajta runt midjan och sitter inte i benen ;) Nu har jag hittat ett par som sitter bra på båda håll :P får bara hoppas att de inte töjs för mycket i midjan bara!
 
Nu ska jag skaka liv i min lilla kille för det är ju dags för föräldragrupp om en timme :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback