Min sista gång.

Det är ju synd att man inte kan få fint väder och kunna njuta de sista dagarna av föräldraledigheten :/ Skulle så gärna vilja tillbringa ett par timmar utomhus med Zacharias, bara gå på promenader eller leka lite i någon lekpark. Varför ska det regna hela tiden för!? :( Idag var jag i alla fall på babysim för sista gången. Resterande får pappa Sebastian njuta av :) Som tur var fick jag vara med när Zacharias fick dyka under vattnet för första gången :) Han blev i alla fall inte ledsen, men vet inte riktigt om han tyckte om det. Som de senaste tisdagarna, så gick vi även idag hem till mormor. Åt lunch och fikade :)
 
Hade tänkt försöka sätta mig och läsa inför måndag. Sätta mig in i lite nytt arbete som de börjat med medan jag varit borta. Av någon konstigt anledning så tar jag mig inte tid! :P
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback