Äntligen vår!?

De senaste dagarna har Zacharias börjat må bättre :) Ingen feber men ögonen är det fortfarande lite sisodär med :/ I fredags gick jag och Zacharias hem till mormor och morfar för att han skulle få lite miljöombyte :) Först matade vi änderna vid Ljurabäck, det var spännande ;) Zacharias ville inte kasta bröd till dom utan stod bredvid mig och tittade på. Efter ett tag blev han modig nog att försöka klappa dom, det gick inget vidare då de bara sprang iväg från honom :P Hemma hos mormor och morfar blev vi bjudna på glass och även en lite lättare middag i form av nudlar, sallad och kycklingspett. Jag hade tagit med mig ögondropparna för att slippa göra det på egen hand och det gick faktiskt rätt så bra :) Vi var ju trots allt tre stycken som hjälptes åt ;) 
 
Igår var det väldigt långsamt här hemma. Riktigt tråkigt väder och trötta var vi allihopa. Jag och Zacharias sov mellan 12-15, Sebastian passade också på där nån timme. Vi kikade på film och höll oss inne. Idag var det betydligt bättre väder ute så det blev en promenad in till stan och glass på Halvars :) Riktigt vårväder som jag hoppas är här för att stanna!! Nu håller vi tummarna för att Zacharias ögon inte blir sämre under natten och att han får gå tillbaka till förskolan imorgon. Han behöver verkligen det!
 
Söta Emil-kepsen som jag köpte på Lindex i veckan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback