Mammas lilla hjärta!

Påsken var väldigt lyckad! Jag fick sminka Zacharias lite grann, det var ingen hit om man säger så ;) Men han såg ut lite som en påskgubbe i alla fall :P Påskägg fick han också! Kläder 2 påsar med majskrokar och 3 klementiner ;)
Hemma hos mormor och morfar under söndagen bjöds det på middag, massa godis, snacks och fika. Det som var mest populärt hos grabbarna var skålen med Cheeze Ballz, de stod som fastklistrade vid den :D Vi fick till slut flytta bort den för de proppade i sig hur mycket som helst ;) Det var full rulle hela kvällen och Zacharias var helt slutkörd när vi skulle åka hem.
 
I måndags åkte vi och tittade på utemöbler på Coop som Sebastian hade sett. Vi slog till direkt, otroligt fina möbler för ett sjukt bra pris! Vi skruvade ihop dom under kvällen och det blev riktigt bra! Nu ska vi bara hitta marinblå dyner till dom. Min cykel var Sebastian gullig att fixa. Han pumpade däcken, skruvade fast nya ringklockan och satte dit cykelstolen :) Så igår hade jag och Zacharias cykelpremiär när jag åkte och lämnade honom på förskolan :) Han verkade tycka det var roligt, satt där bakom och brummade glatt ;) Han var inte lika glad när jag lämnade honom på förskolan, men det gick över väldigt fort! Idag var det betydligt värre, upp jättetidigt. Väckte honom klockan 6 och redan då var han ledsen. Cyklade hemifrån cirka en halvtimme senare och lämnade honom på öppningsavdelningen där han aldrig varit tidigare. Han blev jätteledsen när jag skulle gå, ajajaj vad mitt mammahjärta värkte :( Ringde dit så fort jag kom till jobbet och det hade bara varat i 1 minut sedan hade han blivit lugn :) Får se hur det går imorgon :)
 
Måste säga att det varit en pärs de här senaste 2 dagarna, har tagit honom nattetid och han har inte varit rolig :/ Han har sovit väldigt oroligt och varit vaken flera gånger och så ska man kliva upp strax efter 5 för att hinna göra iordning sig själv och honom. Tur att det bara blir varannan vecka då Sebastian jobbar skift :P Vet inte hur jag skulle orka annars, blir grant med 2 barn sen ;)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback