Slutspel

Idag bar det av till Eskilstuna för första kvalomgången mot division 1. Måste säga att det såg riktigt bra ut i första matchen då vi ledde med 7-3 inför tredje, inför sista stod det 9-6 och vi var inte starka nog men lyckades ändå "rädda" 10-10. För oss blev det ju som en förlust. Vi skulle helt enkelt ha vunnit! I andra matchen blev det dessto jobbigare. Vi låg under med 10-5 inför sista och höll ett tag på att få 5-0 i sista. Tyvärr var de alldeles för starka och vann med 12-8. Tyckte ändå att vi gjorde vad vi kunde och att vi gav dom två riktigt bra matcher. De var allt lite nervösa ;) Mitt spel var väl inge vidare i första matchen, men betydligt bättre i andra. Sebastian och jag tog 7 av 8 poäng och det är ju fullt godkänt :) Hade i alla fall riktigt roligt och det var en bra avslutning på bowlingsäsongen. Nu är det bara Papphammarfinal kvar för min del sen kommer jag förmodligen hålla upp ett bra tag :) Hoppas på att vara tillbaka till okt/nov, att min kropp hunnit läka klart tills dess och att det finns tid och möjlighet till att spela :)
 
Imorgon får vi se vad jag och Zacharias hittar på. Sebastian ska vara i bowlinghallen hela dagen nämligen. Funderar på att ta en sväng in till stan, och på eftermiddagen ska vi hem till morfar och mormor :)
 

Hämtade ut dessa kläder igår {tyvärr får vi vänta på kepsen som jag också hade beställt:/}. Nu vill vi ha sommar så de blir använda :D

Kommentarer
Sanna

Hej! Jag hittade din blogg när jag sökte på nätet kring tinnitus. Jag skulle gärna vilja ställa lite frågor om du har möjlighet att svara på det. Jag har just fått Tinnitus får någon månad sedan och känner mig orolig för hur jag ska hantera det. Hur fungerar det i din vardag? Och framför allt är det saker som man ska undvika för att den inte ska bli högre? Kan du gå på restaurang och fik? När väljer du att använda proppar? Svara gärna på mejlen om du har tid!

2013-04-22 11:24:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback