Trädgårdsmästarn

Snart har ännu en vecka flugit förbi.. det är helt otroligt vad tiden går fort nu. Vårvärmen gjorde sig påmind idag efter ett par tråkiga/blåsiga/regniga dagar. Slutade redan klockan 13:00 idag, när jag kom hem sov lillkillen men framåt eftermiddagen klädde vi på oss och gick över till mormor för att komma ut lite :) Zacharias styrde och ställde i trädgården, en riktig liten trädgårdmästare :P Han har hållt sig frisk än så länge!! Peppar, peppar! Och det har gått jättebra på förskolan, det har inte märkts att han varit borta i 2 veckor :) Igår när jag skulle hämta honom brydde han sig inte ens om att jag kom. Han tittade lite på mig och sprang sedan åt ett annat håll ;) Det är faktiskt skönt att han trivs så pass bra! :)
 
Det har inte hänt speciellt mycket den här veckan. Inte mer än att jag förmodligen slagit mitt sista bowlingslag på väldigt länge. Har börjat få väldigt ont i svanken de senaste dagarna så det var nog på tiden :/ Nu hoppas jag bara att det inte blir värre så att jag kan jobba tiden ut. Som det ser ut nu kanske jag går hem en vecka tidigare än tänkt, inget bestämt men det lutar åt det. Har rätt många semesterdagar att ta ut i år. 5-6 veckor har jag kvar att jobba.. ganska sjukt egentligen hur kort tid det är kvar, då är det ju helt plötsligt sommar :D Underbart!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback