Vecka 27

Igår gick vi in i vecka 27 :) Tiden går fort men ändå inte :P Har som tidigare nämnt hunnit med ett MVC-besök och nästa är inte förrän i slutet av maj. Lite synd att de är så långt mellan gångerna. Jag mår fortfarande bra, tröttheten blir jag nog inte av med på ett bra tag!! Har börjat få obehaglig smärta i ryggslutet som ilar ner i benen i mellanåt. När jag gör vissa rörelser eller när jag legat/suttit länge så kan jag få riktigt ont :/ Får hoppas att det inte blir värre! Tycker att den här bebisen ligger betydligt längre ner än vad Zacharias gjorde. Jag får väldigt mycket obehagliga smällar mot blåsan och det hade jag inte med honom. Någon direkt svullnad har jag inte märkt av ännu och det är väl tur ;) det lär väl komma om ett par veckor då det är sommar och det börjar bli riktigt varmt. 
 
Graviditeten:
 
Jag är i vecka: 26+1
Månad: 7
96 dagar kvar till BF
65,7% av graviditeten har passerat
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback