Att vara ut i god tid.

Har suttit en stund och skrivit hur en vanlig arbetsdag ser ut för mig. Jag ska ansöka om graviditetspenning även den här gången. Förra gången gick det inget bra och jag blev nekad. Nu tänker jag se till att det inte blir så!! Jag ska kämpa för att få rätt :P Det är svårt att komma på allting som man gör på jobbet, men det är väldigt mycket jobbiga saker faktiskt, som man inte tänker på att man gör :) Jag ute i god tid den här gången vilket gör att jag kan fylla på brevet varefter jag kommer på något mer :) Jag har redan hunnit skriva 1 ½ A4 på bara tjugo minuter :P
 
 
När jag ändå är inne på det så verkar det som att jag börjar få foglossning :/ REDAN?! kan man ju tycka, men känner tendenser... behöver ju inte vara så, men det lär ju märkas med tiden. Den är ömt och ilar emellanåt i bäckenet. När jag var och träna förra veckan kände jag av det ganska mycket efteråt :( Med Zacharias tränade jag långt in i sjunde månaden... den här gången kommer jag nog bara träna till början på april {träningskortet går ut då}, om jag har tur så att säga. Kan ju hända att jag får lägga av snart om jag känner av det varje gång. Vill ju inte förvärra det. Jag hoppas innerligt att det inte börjar såhär tidigt, har ju ett antal veckor kvar... Får hålla tummarna och hoppas på det bästa, mycket mer kan jag inte göra!
 
Imse Vimse Spindel, hjärtats favorit :)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback