Den senaste tiden

Det har hänt en del sen sist jag uppdaterade här ;) Vi har varit och besökt Zacharias förskola, och det känns jättebra :) Personalen var jättetrevlig och lokalerna var precis lagom. Det tog bara ett par minuter för Zacharias sen var han igång och lekte, vi existerade knappt :P Får hoppas att inskolningen går bra!!
 
Min träning fungerar väl inte riktigt som jag vill att den ska göra :( Förra helgen var vi iväg och spelade en tävling i Sala. I fjärde serien lyckades jag göra något så jag fick rätt ont i bäckenet. Sen dess har det hållt i sig. När jag spelat bowling har jag fått lite ont, det känns lite mer efteråt. I förra veckan kunde jag inte komma iväg på så mycket pass, men lyckades vara med på Step.. det gick inget vidare :/ Dröjde inte många minuter innan jag kände av att det spände och gjorde lite ont i ena sidan. Började känna av lite sammandragningar och vågade inte alls ta ut mig. Det var sista gången jag gick på det passet. Nu hoppas jag bara på att det känns bra att gå på Aerobics, annars får jag lägga ner träningen på F&S :( Har dagligen börjat känna av värk i bäckenet så det bådar inte gott. Jag får nog vara glad om jag klarar av att bowla säsongen ut!! Papprena till försäkringskassan är i alla fall klara så när jag får mitt moderskapsintyg kommer jag skicka in dom direkt. Har jag börjat få ont såhär tidigt så vill jag inte ens tänka hur det kanske ser ut om 2 månader :S
 
Idag har jag jobbat som vanligt och direkt efter åkte vi till stan för att köpa skor, kläder och titta på böcker på rean. Blev en hel del till lillkillen :) 3 par byxor, 4 bodies, ett par stövlar {eftersom hans mormor redan hunnit köpa skor} och massa barnböcker :) Nu blir det alldeles strax sängen för min del. Är ju helt slutkörd om dagarna, tröttheten har inte försvunnit och magen har börjat krångla en del :/ Magkatarrskänsla, det svider och magen är uppblåst och hård. Får hoppas den känns bättre imorgon!! Magen har växt en hel del den senaste veckan, så vi får väl se hur stor jag blir den här gången ;) Går in i vecka 19 snart vilket betyder att det är dags för nytt ultraljud om en vecka!! :D Längtar ihjäl mig :)
 
    
   
emeliieottosson @ Instagram 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback