Sjuttonde juli

Graviditeten:
 
Jag är i vecka: 37+5
Månad: 9
15 dagar kvar till BF
94, 6 % av graviditeten har passerat
 
Idag var jag på MVC-besök. Fick träffa en annan barnmorska eftersom vår är på semester. Jättetrevlig kvinna :) Blodtryck, hjärtljud med mera var jättebra. Hade 34 i SF-mått, precis som förra gången, så magen har inte växt något mer :P Barnmorskan konstaterade dessutom att bebisen ligger långt ner i bäckenet och kunde även säga att h*n hade fixerat sig :) Kanske det är därför magen inte blivit mycket större :) Nu har vi ett besök kvar, den 31:e juli. Denna gång hoppas jag verkligen att det blir den sista!! Med Zacharias gick jag säkert 4 ggr till efter vad vi trodde var det sista besöket. Vill inte att det ska bli så igen! ;)
 
Dagen har spenderats hemma hos mormor, dit även syster kom. Barnen har fått bada och vi har haft fullt upp med dom små liven :P På eftermiddagen var det tänkt att jag och Sebastian skulle flytta och plocka ut saker i ett nytt förråd som vi hyrt, då det vi har inte räcker till. Men vi anade inte fått rätt nyckel så vi kom inte speciellt långt tyvärr :/ Blir att ringa hyresvärden imorgon och lösa det då istället.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback