Nu har jag blivit moster igen :)

Oj oj det har varit ett par händelserika dagar :P I torsdag skulle min syster läggas in för kejsarsnitt eftersom deras bebis inte behagade att titta ut den vanliga vägen :) Vi gick som på nålar här hemma hela dagen för att senare få veta att det inte skulle bli något :/ De skulle få vänta till fredag morgon istället, vilket då betydde att pappa/morfar och bebisen skulle få dela födelsedag ;)
 
I fredags, under förmiddagen fick jag äntligen samtalet om att allting hade gått bra och att jag hade blivit moster åt en ljuvlig liten flicka {saknar namn än så länge} på 53 cm och 4470 gram ;) Allting hade gått jättebra och min syster såg oförskämt fräsch ut när vi var uppe och hälsade på under kvällen :) Pappas födelsedag blev lite annorlunda i år om man säger så :P Blev en snabb middag där hemma och sedan bar det ju upp till BB direkt :) Lite roligt att få dela födelsedag med sitt barnbarn :D Sen begriper jag inte hur syskon kan vara så olika varandra ;) Malte var väldigt ljus och är fortfarande ljus med blå ögon. Pappa upp i dagen! Medan lillasyster är jättemörk i håret och ser ut att få bruna ögon. Mamma upp i dagen! :P Så himla fascinerande :D
 
Har fått snuffa bebis i två dagar nu, helt underbart!! Och det gör ju inte längtan efter vår lilla något bättre!!! :S Är sååå frustrerad över att det är 7 veckor kvar {och jag som gick över sist kanske få räkna med ytterligare 1-2 veckor}. Är ju så fruktansvärt nyfiken på vem du är lilla vän ♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback