Jerry Williams - The Farewell Show

I fredags fyllde som sagt Sebastian år och det blev en tur till Stockholm :) Zacharias fick vara hemma hos morfar och mormor :) Resan upp till storstan gick bra, vi hamnade dock i lite kö mitt inne i staden då vi hamnade på en gata med begränsad framkomlighet :P Tur att vi var ute i god tid och inte behövde stressa :) Väl framme vid Cirkus tog vi första bästa parkering, precis utanför :P Kostade ju därefter också :S men då slapp vi ju leta parkering i alla fall!! Vi tog oss något lättare att äta på Lilla Hasselbacken innan det var dags att kliva in. På vägen till Stockholm kom jag på att jag hade glömt att köpa med mig ett par öronproppar :/ jag vet ju hur jag blir och hur ont jag får när det spelas hög musik, men det var ju inte mycket och göra åt tänkte jag. Påväg in till Cirkus träffade vi på en tjej som stod och sålde öronproppar, gissa om jag blev glad :D Hon gjorde min kväll! Utan dom hade jag inte kunnat vara där inne, det var så pass högt.
 
Showen var helt okej enligt mig. Jag är ju inget Jerry Williams fan men huvudsaken var ju att Sebastian tyckte om det och det gjorde han ;) Han var helt lyrisk efteråt! :P 
 
Helgen var helt fullspäckad. Lördag eftermiddag spelade vi match, därefter blev det födelsedagsfirande hemma hos mormor :) Jättetrevligt att träffa sina kära släktingar som man inte sett på ett tag :D Söndagen blev det också kalas, denna gång var det Sebastians familj som kom upp. Igår var det ganska tungt att gå upp :P man hade ju inte direkt vilat ut sig under helgen ;) Imorgon är det onsdag vilket betyder att det snart är helg igen! Påsken firas i vanlig ordning i Västerås :)
 
Över till något annat. Fick hem brev från Försäkringskassan igår, beslutet angående graviditetspenningen. Jag blev beviljad full!! Det känns så skönt att veta att jag slipper gå och ha ont som jag hade sist med Zacharias. Kunna få vara hemma och vila ut innan bebisen kommer, ladda batterierna och rå om kroppen! Skönt att Zacharias får vara hemma hela sommaren och inte gå på förskolan från morgon till kväll :) Lovely!! :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback