Skärtorsdag

Skärtorsdag och långledigt :P Får se om man hinner vila upp sig nått under påsken, tvivlar på det ;) Sebastian är iväg och spelar Stafettnatten i Örebro så han kommer inte få sova på måånga timmar!! :) Jag och Zacharias är kvar hemma givetvis :) Efter jobbet idag tog jag med mig Zacharias på en promenad in till stan, han somnade efter halva vägen :P Jag passade på att gå i butikerna, köpte lite nya fräscha nagellack, ett fotoalbum,  stödstrumpor...mm sexigt jag vet!! Men jag har redan börjat svullna och fått vätska i benen/fötterna. Hoppas bara att de här inte blir så varma nu till våren och sommaren!! Blir det som sist måste jag ha på mig dom varje dag. Eftersom Zacharias hostat en hel del och är slemmig i halsen köpte jag även hostmedicin, vilket jag gav nu under kvällen och han drack utan protester. Får väl se om det går lika lätt imorgon ;) 
 
Imorgon ska jag se om jag kan få upp ett inlägg om graviditeten :) Började ta kort på magen för 3 veckor sedan :) Kan ju vara roligt att uppdatera med inlägg som jag gjorde under graviditeten med Zacharias :) Kan i alla fall säga att det är en liten livlig krabat där inne just nu. Skulle kunna tro att h*n slår volter :) ♡
 
 
Älskade barn 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback