Vår lilla skatt

I onsdags var det äntligen dags för rutinultraljudet :) Som jag hade längtat :P Vi fick komma till en tjej som var rätt ny, så vet inte om det var därför det tog lite längre tid.. vi var nämligen inne i nästan en timme, men inte mig emot :) Det är så otroligt häftigt att se sitt lilla barn där inne i magen. Så fruktansvärt lik Zacharias när han låg därinne :) ♡ Allting såg jättefint ut och bebisen växer som den ska :) Vi passade på att försöka se vad det kunde vara för kön medan hon mätte lårbenen. Hon höll på ganska länge därnere, drog fram och tillbaka, men hur mycket jag och Sebastian än leta så såg vi inte en skymt av någon liten snopp :P Vi hade ju varit väldigt säkra om vi hade sett en :P men nu är det ju svårt att säga :) Jag är i alla fall ruskigt nyfiken på vad det är, men förmodligen får jag gå och undra ett antal veckor/månader till :P Vi längtar så otroligt mycket efter dig!! 
 
1:e augusti 
(Det märks på kortet att hon var rätt så ny på det där :P Haha)
 

Kommentarer
Anna-Clara

Håller med om att det är helt underbart att se det lilla pyret där inne i magen! Helt magiskt! Är också gravid och vi var på u.l för några v. sedan:-)

2013-03-08 22:45:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback