Längtar!

Nu börjar jag bli sådär dålig på att uppdatera igen :/ Zacharias har äntligen frisknat till och han var på förskolan hela förra veckan :) Han älskar att vara där så det är så skönt att han hållt sig frisk nu :) Helgen spenderade vi i Västerås där vi firade mors dag lite i förväg. Var ett tag sen vi träffade Zacharias farmor, farfar, fastrar och kusiner :) Lördagen blev relativt lugn med lite tv-tittande :) Eurovision naturligtvis och jag tycker att Danmark var värdiga vinnare :) En annan favorit jag hade var Belgien, annars var de flesta rätt okej och några var tvärkassa :P till exempel Frankrike, Ungern och Rumänien :P
 
Igår, söndag, packade vi ihop oss och åkte till Björnö där vi skulle grilla och fira Kicki på mors dag. Gick inte riktigt som vi hade tänkt oss :) Engångsgrillen ville inte komma igång så Roger fick åka och köpa tändvätska för att det skulle funka :P Efter mycket om och men kunde vi till slut få i oss lite mat :) Zacharias togs väl omhand av sina kusiner och hade riktigt roligt :) Synd bara att vädret inte var bättre :( efter ett tag började det regna och vi var tvungna att packa ihop och åka tillbaka till lägenheten. 
 
Idag var man tillbaka på jobbet. Helgerna går så fort och även veckorna tycker jag! Imorgon ska vi äntligen på ett nytt MVC-besök :) Längtar efter att återigen få höra ditt hjärta slå, det allra bästa med de där besöken :) ♡
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback