11 juni

Haft ett par underbara dagar! ♡ I måndags träffades äntligen jag och min syster tillsammans med alla fyra barn. Det går ett tag mellan gångerna då det hela tiden är någon som ska bli sjuk ;) Vi tog ett varv på Mirum och sen höll vi oss här hemma i trädgården och njöt av det fina vädret :) Igår var det ju den varmaste dagen hittills!!! Efter att ha lämnat Zacharias på förskolan bestämde jag mig för att ta tag i uteplatsen och rensa ogräs och klippa ner allt som hade vissnat. Vilken pers!! Var hur varmt som helst (inte så konstigt kanske!) och det var hur mycket som helst att göra, men otroligt skönt när allt var klart :) Cornelia var hur snäll som helst, lekts för sig själv, åt lite och var inte något gnällig alls. På eftermiddagen åkte jag in till stan och fixade kort till nya körkortet, är ju snart 10 år sedan!!! :S Åren går, helt otroligt :P Dagen avslutades med en löprunda på 2,5 km men det tog emot lite, förmodligen efter allt slit i trädgården ;)
 
Idag var mormor barnvakt åt Vera så jag och Cornelia var över på en snabbfika innan de skulle gå bort till kyrkogården med blommor åt morfar, är ju hans dag idag. 17 år sedan han gick bort. Jag gick tillbaka hem och började slipa på solstolarna... vet inte riktigt vad jag har gett mig in på :/ Världens jobb! ;) Snart klar med det så jag kan börja måla. Kommer komma före och efter bilder sen :D Eftermiddagen skulle vi ha spenderat hemma hos Maria tillsammans med Sofia, syster Caroline och alla våra barn, men det satte vädret stopp för! :( Typiskt när alla är friska så ska något annat komma i mellan. Det är bara att boka in en ny träff. 
 
Vackra pioner som jag tog in från trädgården ♡

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback