Midsommarhelgen

Med SMHI:s prognoser om massor av regn och åskoväder på Midsommarafton kunde vi inte ha drömt om bättre väder än det vi fick! Kanske lite väl varmt och klibbigt ;) 30 grader och soligt till och från, inte en endaste droppe regn föll under hela dagen :) Dagen innan midsommar var vi hemma hos mormor och band midsommarkransar, vilket har blivit lite av en tradition sen Zacharias föddes. Dock vill inte barnen bära dom speciellt mycket, eller snarare inte överhuvudtaget ;) Fick nog till några kort på dem i fredags ändå :P Bildbomb från Midsommarafton kommer någon dag i veckan då jag inte hunnit gå igenom alla kort än :)
 
Igår var barnen väldigt trötta, framförallt Zacharias som sov bort halva dagen. När han piggnade till på eftermiddagen åkte vi till Mårängsbadet och svalkade oss eftersom det var otroligt varmt. Oj vad barnen njöt!! Jag hoppas verkligen sommaren fortsätter såhär och att vi kommer kunna åka och bada ofta :)
 
Imorgon påbörjar jag min sista vecka innan det är dags för 2 veckors semester! Ska bli otroligt skönt med lite ledighet!!!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback