Välbehövd ledighet

Kristihimmelsfärd och lite ledighet sitter alldeles fint just nu :) Har även tagit kompledigt imorgon så det blir en långhelg för mig och barnen. Min kära sambo jobbar på som vanligt :P Idag träffade jag min syster och hennes barn. Vi tog med oss lite matsäck och gick till Äpplets förskola där vi spenderade hela förmiddagen i solen :) Efter flera timmars lekande satt det fint med lite saft och bullar hemma hos gammelmormor och en hel del frukt slank ner också ;) Som om inte det vore nog blev det ett besök hemma hos mormor och morfar senare på eftermiddagen. Väldigt nöjda barn! :D 
En helt underbar dag och jag vet att morgondagen inte kommer bli mycket sämre! ♡
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback